Cheer up

IMG_6565
IMG_6597IMG_6578
IMG_6583
IMG_6618

Bentley woke me up at 8am, so I spend my morning in the bed searching for something new on asos, to treat myself. Found some good stuff. Cannot wait to show you….
Lately, I felt a bit down, because of the high stress at work and university at the weekends, what is not that typical for me to feel like that. But lucky me, I have best boyfriend in the whole world! He knows how to treat me well and how to cheer me up!
Yesterday he took me for a picnic to the beach just to relax and spend some time together. He prepared everything that I love – sushi, macaroons and cupcakes and new nonalcoholic beverages that he discovered recently on the Open-Air museum, where all craftsmen from Latvia are selling their hand made goods. Of course I couldn’t go because I had classes at Uni.
After this special treat from him, I fell blessed and full of energy again! I appreciate everything I have and I’m happy where I’m in my life! This shows that giving that extra attention to people we love can be make a massive impact.
And I have so much positive coming, next week my soul sister Yelena is coming from London to visit, Uni ends in like two weeks and my mommy is also coming soon for a whole month to be with me! I love u all, without you I’m nothing! Thank you so much!!!
Cheer up,
Di


Bentlijs mani pamodināja 8os no rīta un es pavadīju  rītu gultā, sērfojot pa  asos, lai palutinātu sevi. Atradu dažas labas lietas, nevaru sagaidīt, kad varēšu parādīt tās Jums ….

Pēdējā laikā, es biju mazliet saskumusi, dēļ stresa darbā un universitātes nedēļas nogalēs, kas nav īsti raksturīgi man justies skumji. Bet par laimi man ir labākais draugs visā plānetā! Viņš zina, kā mani palutināt un uzmundrināt!

Vakar viņš aizveda mani uz pikniku jūras krastā, lai mazliet relaksētos un vienkārši pabūt kopā. Viņš sagādāja visu ko es mīlu – labākos suši, macaroonus un cupcakus un jaunumus no bezalkoholiskajiem dzērieniem, kuru viņš atrada Brīvdabas muzeja tirdziņā, kur amatnieki no visas Latvijas pārdod dažādus labumus.  Es protams nevarēju apmeklēt tirdziņu, jo man bija jābūt universitātē.

Es atkal sajutos kā es, tā kura ir laimīga ar savu dzīvi, novertē katru dienu un ir enerģijas pilna doties uz priekšu!  Paldies Bruno!
Patiesībā tuvākajā laikā man ir tik daudz labu ziņu! Mana “dvēseles māsa” Jeļena jau nākam nedēļ būs šeit, lai apciemotu mani, universitātē sākas brīvlaiks pēc divām nedēļām un man būs vesels mēnesis, lai pavadītu savu brīvo laiku ar mammu, kura brauc ciemos!
Esmu laimīga ka Jūs man esat paldies, bez Jums es nebūtu es! Mīlu Jūs!

Cheer up,
Di


RU

Бентли разбудил меня в 8 утра, и я провела утро в постели в поисках чего-то новенького на asos, чтобы порадовать себя. Не могу дождаться, чтобы показать Вам, что я заказала ….
В последнее время, я немного раскисла, из-за стресса на работе и универа по выходным, что не характерно для меня, чувствовать себя никак. Но мне несказанно повезло ведь у меня самый лучший парень во всем мире! Он знает, как меня побаловать, и, как подбодрить меня!
Вчера он отвёз меня на пикник у моря! Просто расслабиться и провести вместе время. Он захватил все, что я люблю-самые вкусные в Риге суши, макаруны и каплейки и новинку для коллекции безалкогольных напитков, каторую он нашёл на базарчике музея где участвовали ремесленники из всей Латвии. Конечно же у меня не получилось посетить базарчик, потому что я была в университете.
В целом я опять я, та которая ценит всё что у неё есть и наслаждается каждым днём! Спасибо Бруно!
И вообще у меня столько хороших новостей, на следующей неделе моя сестра души Елена приезжает в гости, в универе каникулы начинаются узе через две недели и наконец я смогу провести всё свободное время с мамой, она перелетает на целый месяц!
Спасибо Вам мои дорогие что Вы у меня есть! Я Вас очень люблю, без Вас я не я!
Cherr up,
Ди

1 thought on “Cheer up

  1. Man prieks par to, ko lasu! 😘 un brīvlaiks no skolas sanak nedaudz vairak ka 2 mēneši – varēsim atgriezties dzīvē! ☺️ Vel tikai nedaudz!

    Like

Leave a comment